Egy Siopa naplója

2019.01.29

Karakter: Larasym - Pszimester

Larasym naplója, az utókor számára.

Remélem, így jobban megértik és megbocsátják tetteim.

Kyel Első Kvartja, 3. nap

Három nap telt el mire lovammal, Varussal végre elértem egy faluba. A fogadó, ahol menedékre leltünk, csak egy kis, sötét hely, de nekem épp megfelel. Van egy kis időm elmélkedni és papírra vetni, ezen sorokat.

Érdekes emberek vannak itt. Több zsoldosféle is itt vert tanyát de, van itt más is. Valami lovagfélének nézem és bizonyára az is a páncélzatából ítélve. Hatalmas csatabárd vándorol kezében, nem szeretnék tőle egy pofont! Nemesi származék lehet.

Van itt még egy fehérholló is, ritkasága tekintetében. Ez valami varázslóféle. Köpönyege és díszes botja legalábbis, erre enged következtetni. Na jó meg az aurája is, amit persze azért alaposan megvizsgáltam. Biztos, hogy mágiahasználó. A többi bizonyára falusi.

Hát a zsoldosfélékről kiderült, hogy valójában haramiák. Ami biztos, hogy már nem ártanak senkinek! A lovagról úgy sejtem, hogy nem túl eszes, de az biztos, hogy nem ma kezdte a szakmát. Pár suhintással kettészelt három haramiát. Azt hiszem, nem teszek említést az IQ-járól. Szeretnék még egy darabbal lenni. Természetesen a varázslóról sem tévedtem. Nem valami nagy harcos, de a mágiához ért, az biztos. Úgy áll a szitu, hogy segíteni kell a falunak, miután végeztünk a haramiákkal. Félő, hogy többen is vannak, és a falun állnának bosszút, de ez majd a holnap dolga.

Kyel Első Kvartja, 4. nap

Hajnal van! Pokoli robajra ébredtem, mintha száz muskétás lőtt volna egy időben. Hatalmas zöld fény borít be mindent, mint a király születésnapján a tűzijátékok fénye az egész várost. Az gyönyörű szép, ez viszont félelmetes! Valami izzó gömb zuhant le az égből lángolva és nem is olyan messze, földet is ért, hatalmas robbanással.

Úgy tűnik ezen esemény kivizsgálása a mi dolgunk lesz. Ezen kis újonnan verbuvált csapaté. Egy lovag egy varázsló és egy Siopa. Az este történtek után úgy gondolom, jó kis csapat ez. Varus, barátom, hű társam, jobb lesz, ha az istállóban vár visszatértemre, félek ez neki most túl veszélyes lenne.

Követjük a becsapódás nyomait!

Basszus, zombi farkasok, kihalt erdő, halott, de mégis mozgó állatok! Mi folyik itt?!

Megtaláltuk a becsapódás helyét, ami megegyezett a haramiák táborhelyével. Természetesen Ők is zombik lettek, de úgy érzem, ez megkönnyítette a dolgunkat, így nem voltak ellenfelek. A nyomokból ítélve valamiféle angyal zuhanhatott le az égből. A szárnyai beleégtek a terem padlózatába, illetve ami maradt belőle. A lovagnak ismerősnek tűnt. Szerinte egy arkangyal, amit valamiféle látomásban látott. Hiszek neki, az ott maradt amulettet érintve, Én is hasonlót láttam. Állítólag jelenteni kell ezt egy közeli rendházban. A varázslóval elkísérjük miután visszamentünk Varusért.

Kyel Első Kvartja, 7. nap

Közel három napja lovagolunk együtt, de még nem nagyon nyitottunk egymás felé. Kicsit bizalmatlan a társaság. A nevüket is csak most tudtam meg. A lovag Tier a varázsló pedig Wylhem. Ez úgy tűnik ilyen bemutatkozós nap, a démonom is most árulta el a nevét, Miracor. Nagyon próbál győzködni, hogy hagyjam Őket faképnél és induljak tovább egyedül, de ezt nem tartom jó ötletnek.

Kyel Első Kvartja, 9. nap

Elértük a rendházat, de megelőztek mindent. Mindenfele halottak, amiket az arkangyal hagyott hátra. Tier kisebb összetűzésbe is került vele, amire majdnem rá is fizetett, de hihetetlen módon egy másik angyal érkezett a segítségére és mentette meg. Titánok harca volt ez, aminek nem tudjuk a kimenetelét, mert kilométerekre távolodtak tőlünk. Tiernek volt egy megvilágosodás, nekem, pedig egy afférom egy boszorkánnyal. Patthelyzet alakult ki, majd nyomát vesztettem. Wylhem felajánlotta, hogy menyünk vele Doran-ba, Ő odavalósi. Ez nagyon kapóra jött, hiszen információim alapján mesterem gyilkosa is ott lehet.

Kyel Második Kvartja, 16. nap

Wylhem hazahozott minket és bemutatott családjának. Gyönyörű szép házuk van, hatalmas, díszes, rengeteg szoba és terem. Falumban otthon, ilyen háza, lehet még a városvezetőjének sincs. Felvágós! A családja kedves és vendégszerető, a húga gyönyörű, de sajnos foglalt. Fogadott minket Wylhem egyik gyerekkori barátja és a jelek szerint, szerelme, Luna is. Luna állítólag az alvilágban is mozog, ezt ki sem nézném egy ilyen aranyos, szép és kedvel lányból, de nekem ez épp kapóra jött. Az ilyen személyek könnyen és gyorsan szereznek információkat, és úgy tűnik ez most nekem is segítségemre lehet. Luna megígérte, hogy segít megtudni mesterem gyilkosának tartózkodási helyét.

Kyel Második Kvartja, 23. nap

Úgy tűnik a mágusok városa sem, mentes a bűnből és az erőszakból. Jelen esetben mi segítünk a helyi hatóságoknak egy gyaníthatóan sorozatgyilkos kézre kerítésében. Nem tudom, hogy ennyire képzetlenek, kevesen vannak, vagy ilyen sok itt a bűnöző, de nem nagyon haladnak a nyomozással. Már most többet derítettünk ki, mint Ők.

Kyel Harmadik Kvartja, 25. nap

Megtaláltuk a rejtekhelyét! Tier hamar kiikszelte magát, miután szerencsétlenül aktivált egy csapdát. Luna íjász tudása most lehet sok kellemetlenségtől mentett meg minket. Ki gondolta volna, hogy egy ork fogad minket a pincében. Wylhem mozgásképtelenné tette, Luna pedig egy jól irányzott fejlövéssel, kivégezte. Megtaláltuk az elrabolt lányokat és sikeresen kiszabadítottuk Őket. Wylhem megtalálta az elf naplóját. Kiderítettük, hogy egy elf öldösi bosszúból ereni férfiak menyasszonyait. Ezen férfiak sorra megerőszakolták majd brutálisan megölték az elf menyasszonyát. Kicsit a helyébe képzeltem magam, nem volt nehéz, Miracor is rásegített. Lehet én is bekattantam volna a helyében, ki tudja a többiek, hogy reagáltak volna. Természetesen ezzel nem azt mondom, hogy jogosan járt el. Ettől még gyilkos Ő is és bűnhődni-e kell. A naplóból kiderült az is, hogy Wylhem húga lesz a következő áldozat. Nyomás haza!

Hát itt nincs sok mesélnivaló. Szerencsére időben értünk haza. Tierről megint csak kiderült, hogy nem lehet vele packázni. Vadkanként harcolt. Wylhem megint bebizonyította, hogy ma mágia a vérében van és drága Luna, megint adta magát. Az elfet elkaptuk, lecsukattuk, kivégezték.

Kyel Harmadik Kvartja, 30. nap

Luna híreket hozott az egyik fejvadászról, akiket keresek. Kiderítette, hogy hol van a boszorkánymester és szerzett egy térképet is a menekülési útvonaláról. Közösen tervet dolgoztunk ki, hogyan kaphatnánk el. Fura de lehet, kezdem megkedvelni Őket.

Kyel Harmadik Kvartja, 32. nap

Hát úgy érzem, ezt sem kell nagyon túlragozni. Gyorsak voltunk, precízek és nem kegyelmeztünk. A tervet sikerrel végrehajtottuk! Mesterem gyilkosaival leszámoltunk. Nem mondom, hogy szép volt, de az biztos, hogy véres leszámolás.

A boszorkánymesterrel személyesen végeztem és jó érzés volt. Már az is bűn, hogy ezt mondom. Most kicsit úgy éreztem magam, mint az elf, akit a halálsorra küldtünk. A bosszúvágyam, és vérszomjam felülkerekedett minden felett, amire felesküdtem, az élet és rend védelmén. Ez akkora ellentmondás volt, hogy Miracor lelkem sötét oldalából táplálkozva, megint nagy erőre tett szert és áttörte a második lélekgátat is. Lelkünk egy része menthetetlenül összeforrt. Bepillantást nyertem ezáltal Miracor életébe is, láttam szörnyű és gonosz dolgokat, sok gyilkolást, vérrontást és nem viselt meg annyira, amennyire számítottam volna rá. Úgy érzem ez nem jelent túl sok jót. Ami viszont biztos, hogy így a kolostorba már nem mehetek vissza. Remélem a mesteremnek igaza van, és a harmadik lélekgát valóban áttörhetetlen. Ha mégis akkor nagy a baj, már előre sajnálom Tieréket.

A boszorkánymesternél találtam egy fekete gömböt, amiben villámok cikáznak. Miracor azt mondta, hogy ezzel a gömbbel meg még két másik ugyanilyennel, egy hatalmas démont lehet kiszabadítani a börtönéből és irányítani azt. Azt is mondta, hogy ez a démon képes arra, hogy szétválassz a lelkünk úgy, hogy mindketten sértetlenül megússzuk. Az igazság az, hogy ez nagyon csábító gondolat, ne meg a hatalom! Mindenesetre utána néztem Wylhem segítségével, hogy igazat mondott-e Miracor a gömbről. Wylhem persze erről nem tudhat, de minden igaznak bizonyult, viszont még nagyon sokat kell erősödnöm. Miracor biztosított róla, hogy segít. Talán mégsem átok, még az is lehet, hogy csak jól jövök ki belőle.

Kyel Negyedik Kvartja, 37. nap

Luna mutatott egy jó helyet, az Arany Kakast, anno ott buliztunk Wylhemék családjával. Na most belefutottunk három nagyszájú bugrisba. Párbajra hívtak minket Tierrel. Nem is mi lettünk volna, ha nem fogadjuk el. Hát kicsit alábecsültük Őket, vagy magunkat túl, de nem épp úgy alakult, ahogy terveztük. Elég komolyan megsérültem és Tier sem állt a helyzet magaslatán. Végül is Ők hárman voltak, mi meg csak ketten. Jobban össze kell szoknunk, hogy a későbbiekben ne járjunk így. Ha Wylhem nem segít be, lehet, nem úsztuk volna meg komolyabb sérülések nélkül. Nem akartam megölni senkit, de Miracor oly hangossan ordibált, hogy - ÖLD MEG, VÉGEZZ VELE -, úgy éreztem engedelmeskednem kell! Több jól irányzott szúrással a tőrkardot mélyen belevágtam, és lehet, még mosolyogtam is közben. Nem ismertem magamra, Miracor megrontotta lelkem! Remélem a társaim, nem veszik észre, az, sok gondot okozna.

Kyel Negyedik Kvartja, 45. nap

Vadászatról hazafelé egy ismerős női arcot vettem észre, hihetetlen de az a nő volt a kiirtott rendházból. Azonnal jeleztem Wylhemnek, hogy szedje össze a csapatot és jöjjenek ide. Amire viszont nem számítottam, hogy Tier ajtóstól fog a kocsmába rontani, mint egy őrült és rögtön a nőnek ront. Ami viszont már nem volt meglepetés, hogy fél távig sem ért el bukás nélkül. Hírtelen mintha az egész kocsma ellenünk fordult volna, lőttek mindenhonnan. A nő persze eltűnt a szemünk elöl, a többi ellent meg hamar likvidáltuk. Találtunk egy járatot az alagsorban, mire ideért a városőrség, persze megint lusták vagy csak túl gyávák voltak, hogy velünk jöjjenek. Odalent, ki gondolta volna, valamiféle ocsmány szőrnyekkel harcoltunk, robbanós emberekkel meg kígyókkal. Majd elfelejtettem, hogy velünk jött még egy niarei kardforgató is. Hát az egy érdekes emberke volt. Ilyen idegesítő személyen még nem találkoztam, majdnem engedtem Miracor szavainak, nem sokon múlott. Megküzdöttünk megint csak sok vérszomjas NŐVEL, nem szeretek nőket ölni, jézusom, ezelőtt még ilyen meg sem fordult volna a fejemben, még hogy nőket. Mi jöhet még, gyerekek?!! Miracor tuti, hogy pokolra juttat! Természetesen győztünk bár, nem volt egyértelmű. Tier miután majdnem meghalt, megint, valami érdekes paktumot kötött a boszorkánnyal. Segít nekünk, ha mi segítünk neki. Megtalálhatjuk az arkangyalt és megakadályozhatjuk, hogy összeszedje az ereklyéket, amivel már túl hatalmas lenne, hogy legyőzzük, Ő pedig átveszi a jelenlegi nagyasszony helyét, és folytatja tovább, amit elkezdett. Érdekes paktum! Úgy gondolom, hogy részt veszek benne, amíg hasznom van belőle, majd később, pedig meglátom mi is a jobb. Miért legyen az övé a hatalom, ha az enyém is lehet.

Darton Harmadik Terce, 27. nap

Most már épp eleget voltunk ebben a városban, szerintem túl sokat is. Megvolt Wylhem húgának az esküvője is. Szép volt jó volt, finom volt a vacsora, a bór meg a kis szőke koszorúslány is. Szerencsére Wylhem apja karavánokat indít más városokba, falvakba. Ruhákat, fegyvereket, élelmiszert és cserébe különféle ásványokat, fémeket kap cserébe. Az egyik karavánja nem ért útba, lehet, hogy támadás érte. Ami viszont már bizonyos, hogy a mi dolgunk lesz ezen okok kiderítése és felszámolása. Hamarosan indulunk egy másik karavánnal. Szerencsére időnk meg pénzünk van, alaposan felkészülni. Remélem izgalmas útnak, nézünk elébe.

Darton Harmadik Terce, 34. nap

Eleinte kicsit csalódott voltam. Örültem igaz nem is kicsit, hogy vége kimozdultunk Doranból, és újra a nekivágtunk Ynevnek. Az első pár nap elég unalmasan telt. Wylhem a kardforgatást gyakorolta, valljuk csak be, ráfért, Tier végre talált magának egy méltó gyakorlótársat, szintén egy nagydarab páncélos vadállatot. Lunának az íjászatban itt sem akadt párja. Legalább ez idő alatt Én is elsajátíthattam az ökölharc alapjait. Nem árt, ha fegyver nélkül is meg tudom magam védeni.

Uwel Első Terce, 2. nap

Kicsit elkiabáltam magam, még, hogy unalmas út! Ahogy közeledtünk az úti célunkhoz, már látszott, hogy nem lesz egy sétagalopp. Az út egyre meredekebb, járhatatlanabb. A táj már egyre inkább hegyvidékivé kezdet válni és minél magasabbra értűnk, a tél is egye hidegebb lett, és a java még csak ezután jött. Három hatalmas hegyi óriás támadta meg karavánunkat. Veszteségeink nagyok voltak. Több katona és telepes is otthagyta a fogát, szerencsétlenlovakról ne is beszéljünk. Majdnem Én is a fűbe haraptam. Ahogy a fájdalom kezdett enyhülni, testem egyre hidegebb lett. Éreztem, hogy szál ki belőle a lélek. Miracor hangja egye hangosabban szólt. - Te marha, nem adhatod fel, még nem végeztem veled. Ilyen könnyen nem szabadulsz meg tőlem. - Éreztem, hogy Ő nem enged meghalni, valahogy a testemben tartotta a lelkem. Egyszer csak egy női alak felém térdelt és mintha cseppenként az erő ismét visszaszállna testembe. Egy papnő meggyógyított. Miracor csak ezért nem engedett, csak húzta az időt. Tudta, hogy ha Én meghalok, akkor Ő is!

Az óriásokat kivégeztük, drága volt, de ez van. Az utunkat folytattuk.

Uwel Második Terce, 14. nap

Megérkeztünk a bányászfaluba. Itt már aztán kutya hideg van. Sajnálom a többieket, de Én készültem, Ők nem! Nagy létszámmal fogadtak minket, már várták érkezésünk. Lakomát csaptak tiszteletünkre, ami sajnos nem tartott soká. Néhány vadász odakint rekedt a hidegben, és egy szemtanú szerint, goblinok ütöttek rajtuk. Igaz nem a mi dolgunk és a vacsorát sem szívesen hagytuk ott, de jelentkeztünk a mentőakcióra, hátha még élnek. Ha nem, az se baj.

Uwel Második Terce, 15. nap

Egy vadász velünk jött és mutatta az utat. Elég hamar nyomukra is találtunk. A jelek szerint van több áldozat is, és legalább hárman fogságba estek. Persze, miért is ne, szabadítsuk ki Őket. Úgysem öltem még goblint, ja és látni sem láttam.

Hamar letudtam mindkét hiányosságot. Nem valami nagy ellenfél. Nem valami nagy. De amikor több száz van egy hordában, azért az már nem olyan simaügy. Mondtam, hogy rohamozzuk meg Őket, ezt a pár százat leverjük Mi is, de Tier nem vette a lapot. Még a poént se veszi! Miracornak volt egy ötlete és ezúttal valamiért hallgattam is rá. Megkerültem a völgyet és találtam a védelmükön egy gyengepontot. A vízesésre nem figyelnek. Kiderült az is, hogy a foglyok még élnek. Miracor ötlete jó volt, de egyedül sajnos nem tudom kivitelezni. A többiek segítségével viszont könnyedén kimentettük a túszokat és visszaindultunk a faluba. Néhány kisebb összecsapás még velük, de nem voltak ellenfelek. Viszont nem buták. A nyomainkat követve, eltaláltak a faluig, több százan.

A falu szerencsére könnyen védhető volt. Egész jól megúsztuk, csak néhány falusi, meg zsoldos lett oda. Ez még belefért. Elég látványos védés volt, bár szerintem tőlünk ezt lehetett várni. Tier kitett magáért, Wylhem sem panaszkodhat. Luna segítségért lovagolt valamiféle harcos papokért, de mire ideértek, már nem volt itt egy élő goblin se. Tudom, hogy nem valami gazdag falu, de azért valami jutalmat elvártam volna.

Uwel Második Terce, 16. nap

Tier még anno Doranban kapott egy levelet a boszorkánytól. Megadott benne egy találkozási pontnak egy kis falut, valahol messze innen egy hatalmas mocsár szélén. Oda indulunk épp. Remélem, nem akar átverni minket, így is nehéz visszafogni gyűlöletem.

Uwel Harmadik Terce, 30. nap

Hosszú lovaglás után és nem kevés út közbeni csetepaté után, megérkeztünk a faluba. Épp olyan amilyenre számítottam. Kicsi, sötét, mocskos, és büdös. Förtelmes mocsárszag. Már az első nap sikerült összetűzésbe kerülnünk, valami semmirekellőkkel. Idióta indok, egy szoba miatt hívtak minket párbajra. Miután csúnyán lealáztuk Őket, kiderült, hogy csak a vérdíjra utaztak, amit az orwellánusok adnak a fejünkért, a Dorani szektájuk felszámolása miatt. Persze Tier majdnem meghalt, megint. Lassan már számolni sem lehet, de úgy emlékszem hatodik alkalommal. De úgy hiszem, nem most utoljára tréfálta meg a halált.

Uwel Harmadik Terce, 31. nap

Találkoztunk a boszival, szerencséjére eljött, de emiatt még nem bízom benne. Elmesélte, hogy Akit keresünk, az a mocsár mélyén található egy régen kihat Kyr romvárosban. Ő segíthet a nyomozásban az ereklyék megtalálásáért. Már csak oda kell valahogy jutnunk. A mocsár hatalmas és nagyon veszélyes hely. Különféle veszélyes szörnyek otthona. Találnunk kell egy vezetőt!

Wylhemmel elmentünk a helyi boszihoz gyógyfőzetekért, mocsári betegségek ellen. Tier és Luna, addig vezetőt keresnek.

Hosszú töprengés után két lehetséges vezető közül, kiválasztottunk egy idegesítő kis libát. Be nem áll a szája..., de azért cuki! Összeszedünk mindent, amire szükség lehet az úton, majd indulunk.

Uwel Harmadik Terce, 32. nap

Érdekes, de minél többet hallgatom és látom ezt a leányt, egyre jobban vonzódom hozzá. Tier úgy tűnt, versengeni fog a lányért, de egy idő után feladta. Bár Ő biztos csak ki van éhezve, ahogy szerintem Wylhem is. Csodálom is, hogy még nem mászták meg Lunát.

Uwel Harmadik Terce, 34. nap

Hát igen, Luna. Amióta csak beléptünk a mocsárba, mintha mindig Ő húzná a rövidebbet. Nem tudom eldönteni, hogy tényleg ennyire szerencsétlen, vagy csak rossz hete van. Lassan elérjük a városfalat és már majdnem meghalt a fél csapat. Tier csak adja magát, de most Wylhem és Luna is majdnem odalett. Miracor mondogatta, hogy - Hagyd Őket, ne foglalkozz velük, gyengék. Fogd a lányt és menny innen. Ez nem a te harcod. Nekünk van ennél fontosabb dolgunk is. Emlékszel? A Démon! Hatalmat és erőt ad nekünk! Fogd a lányt és menny! - Bevallom, elgondolkodtam a dolgon, nem is sok kelet, hogy másképpen döntsek. Szerencsére eszembe jutottak az eddigi közös akcióink, barátságuk, kedvességük, és Én is számíthattam rájuk, amikor nekem kellett a segítség. Csak ez6ért élnek még. Ebbe rossz belegondolni is.

Uwel Harmadik Terce, 35. nap

Ez már a negyedik nap a mocsárban. Tényleg remélem, hogy holnap már odaérünk a városba. Kezd már sok lenni, ezekből a mocskos dögökből. Bár egy jó dolog is van a sok rosszban. A lánytól kaptam egy csókot. Igaz majd rá ment a fél arcom, hogy megmentsem az életét, de megérte. Egyre inkább megtetszik. Remélem ez kölcsönös, talán még komolyabb is lehet a dolog.

Uwel Harmadik Terce, 36. nap

Reggel elértünk a falhoz! Hatalmas ez a város, és ami már biztos, hogy zombik lakják. Már harcoltunk is velük, de szerencsére nem valami erősek. Reméljük nincs belőlük, túl sok. A város pusztulásának története, hosszú víziókban jelennek meg szemünk előtt. Beavatkozni nem tudunk, csak szemlélői vagyunk a múlt véres történéseinek. Hosszas séta után, találtunk egy Sogron templomot, amit tűzelementálok védtek. A legyőzésük nem volt egy nehéz feladat, de Luna bemutatta, hogy már nem olyan jó csapdakeresésben, mint régen. Ezt most nagyon benézte, szó szerint. A templomban találkoztunk egy Sogron pappal és a jelek szerint, Őt kerestük. Elmesélte, hogy jelenleg a várost négy nagyhatalom uralja és ezek a hatalmak bírtokolják azokat a tárgyakat is, amelyekkel segíteni tud nekünk, az ereklyék megtalálásával kapcsolatban. Ahhoz, hogy segíthessen nekünk, meg kell szereznünk ezeket a tárgyakat. Egy nekromanta, egy zombi Thar pap és egy vámpír. A negyedik tárgy már a sogronita birtokában van. Estére egy kihalt fogadóban szállunk meg. Remélem este már nem lesz több meglepetés.

Alborne Első Terce, 1. nap

Reggel, hosszas tanakodás és vitatkozás után, úgy döntöttünk, hogy a nekromantánál kezdünk, a várban. Úgy érzem nem lesz egy sétagalopp. Biztos vagyok benne, hogy a mai nap nagy küzdelemnek nézünk elébe. Remélem újdonsült szerelmem, tud magára vigyázni. Kétlem, hogy három nap alatt itt végezni fogunk és a fogadósnak csak ajánlani tudom, hogy vigyázzon Varusra. Az a ló, oly közel áll szívemhez, hogy érte ölni is képes lennék...! Várj csak nekromanta... jövünk!

Elég hosszú nap volt! A várfalon elég hamar bejutottunk, hisz találtunk egy nyitott kaput. Alig védte csak pár buta zombi, meg valami halott varázsló. Párszor megütköztünk még velük hasonlóakkal, mielőtt elértünk a várig. Luna megint produkálta magát, mintha versengene velünk, hogy Ő öl többet. Tier hihetetlenül hangzik tudom, de majdnem meghalt. Lehet ilyet már írtam párszor. A várban egy farkas démonnal küzdöttünk meg sikerrel, itt Wylhem hagyta majdnem ott a fogát. Majd jött a lich! Nem volt egy sima eset, hatalmas farkas fejű, négy kezű démon. Természetesen legyőztük, és sikeresen megszereztük a jóstálat is. Miközben már majdnem visszaértünk a fogadóba, egy váratlan meglepetés ért minket. Valaki megtámadott minket, persze Tier bekapta a lövést, a hős. Luna volt a második. A fogadóból lőttek ránk. Bevetettem magam, és elkezdtem felderíteni az első két szintet. Szerencsére hamar beértek a többiek, és tudtak segíteni. Hosszas bujkálás, üldözés után Megöltem a mocskot, de később kiderült, hogy tévedtem, mocskos zombik. Miracor kiröhögött - Hihetetlen vagy, még azt se veszed észre, ami az orrod előtt fekszik. Az a férfi, már réges-rég meghalt. Le kellett volna vágnod a fejét, amatőr. Ha rám hallgatsz, segítek, hogy Te legyél a legjobb és mindenki reszketni fog neved hallatán. - Tier elvitte a tálat a sogronitának, cserébe gyógyitalokat kaptunk. A mai nap és persze az eddigi tapasztalatok alapján, jól fognak jönni. Az otthagyott csapdákkal bevédtük az épületet estére. Mindenki kivette a részét az őrségből, Luna kivételével. Kezd kicsit idegesítő lenni az a lány. Alig lehet rá számítani. Miracor szerint jobban haladnánk nélküle, szerintem viszont, még jól jöhet az íjásztudása, de csak az. Lepihenünk estére és rákészülünk a holnapra. Hosszú és veszélyes napnak nézünk elébe, Megpróbáljuk egy nekifutással megszerezni a maradék három ereklyét.

Folytatás várható

Írta: Miracor

© 2020 Weronax Szerepjáték Klub - Minden jog fenntartva!                                                                                        
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el