Elena Books

2019.02.01

Karakter: Orvos

Elena Books, de szólíthatsz Dokinak is. Mondhatnám, hogy 26 éve születtem, de nem biztos, hogy igaz lenne. Az viszont igen, hogy szüleim gazdagok voltak. Én meg a legjobb voltam az orvosi egyetemen, de húgomnak szüksége volt rám. Így otthagytam menő helyem és praxisom és kimentettem a gonosz kormány kezéből... ja bocs, ez a szobatársam sztorija volt. Várj, várj, várj... az igaz volt hogy szüleim gazdagok voltak és én jó suliban tanultam. Azt akarták, hogy állatorvos legyek, és hát az lettem egy állat...orvos. Csak aztán bajuk lett azzal, hogy egyes pácienseken több vágást végeztem, de mindig összevarrtam. Így is bezártak Heinacba egy külső bolygó holdján lévő diliházba. Szerencsére ott őriztek híres Carl Beot, aki fegyvercsempész volt, de amikor elkapták előadta, hogy őrült. Jó ötlet volt, mert emberei így könnyebben ki tudták szabadítani. Kellett nekik egy orvos így magukkal vittek, de mikor legjobb embere meghalt Res... azt mondjak orvosi műhiba, de nem tehetek róla, az egyik szemem elgurult az meg fontosabb... na mindegy.

Lényeg, hogy kölcsönös megegyezéssel külön váltunk és most itt vagyok. De szívesen tovább mennék, nem kell esetleg önöknek egy orvos?

Írta: Wolio

© 2020 Weronax Szerepjáték Klub - Minden jog fenntartva!                                                                                        
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el