Szürke Teknős

Szürke teknős: Pyarron1032

Kapitány: Helder Madora

Hajónapló: P.sz. 3205 Antoh terce - A vizek hónapjai, Hullámok hava 3. nap

Kapitányi bejegyzés: (1. nap) A Szürke teknős kereskedőhajó Hullámok hava 3. napján hajózott ki Erion kikötőjéből, fedélzetén 35 fő legénységgel és 8 fő utassal (2 nemes, 3-3 testőr). A hajó rakománya 10 láda különleges fűszer, 5 láda selyem, 30 hordó bor és 1 láda tartalma szigorúan titkos.

Kapitány bejegyzés: (25. nap) Az árbocmester potyautast talált a fedélközben. A fiatal fiút Erion hajózási törvényei szerint partot érésig munkára fogjuk és megérkezéskor átadjuk a kikötő rendfenntartóinak, feladata a hajószakács munkájának elősegítése. (zöldségpucolás és mosogatás) Jó kis inas lesz belőle.

Kapitányi bejegyzés: (32. nap) Sajnálatos tragédia történt. Fregg matróz az éjszakai őrsége ideje alatt, lezuhant az árbockosárból és életét vesztette.

A szerencsétlenségnek, nem voltak szemtanúi. A hajóorvos véleménye alapján, véletlen balesetként könyveltük el. Másnap délben a szokások szerint, a habok közé temettük testét. (A hajó legénysége 34 fő)

Kapitányi bejegyzés: (52. nap) Vacsorát követően a fedélzeten, nézeteltérése támadt 2 nemesi származású utas között, amit testőreik fegyveres közbelépése vetettek véget. Az incidens során az egyik nemes és 3 matróz könnyebben sérült, 1 testőr sérüléseit követően, elhalálozott. A sérülteket a hajóorvos ellátta.

Kapitányi bejegyzés: (70. nap) Zalge matróz az éjszakai őrjárata során 3 halott és kettő súlyosan sérült testőrt talált a raktérben. A jelek szerint a két nemes közti feszültség tovább erősödött és ez a testőrök életébe került.

A kihallgatáson a nemesek azt állították, hogy egész éjszaka a szobájukban aludtak és nem is tudtak a történtekről.

Kapitányi bejegyzés: (71. nap) A két súlyosan sebesült testőr is belehalt sérüléseibe. Testüket, mint ahogy ilyenkor szokás, a habokba temettük.

Kapitányi bejegyzés: (80. nap) Ismeretlen betegség ütötte fel a hajón és nagyon gyorsan terjed. Estére már 6an is betegek voltak. A hajóorvos nem tehet semmit, csak a fájdalmakat csillapítja. A legénység kezd pánikba esni, a nemeseket hibáztatják a rossz karma miatt.

Kapitányi bejegyzés: (85. nap) Az ismeretlen betegségben meghalt a 6 matróz és további 10 megbetegedett, köztük az orvos is. Antoh segítsen minket.

Kapitányi bejegyzés: (87. nap) Két nap leforgása alatt, meghalt a 10 beteg is, köztük az orvossal. Nincsenek újabb fertőzöttek. A hajó legénysége 19+1 fő és 2 utas.

Kapitányi bejegyzés: (100. nap) Megpróbáltatásaink még közel sem értek véget. A napkeltével egy idegen hajó vett minket üldözőbe. Délre utolérték és megtámadták a hajót. KALÓZOK! Megfogyatkozott legénységgel és a testőrök nélkül, esélyünk sem volt megvédeni magunkat. A támadás során 7 matróz az életét vesztette. Megadtuk magunkat! A hajó teljes rakományát magukkal vitték, csak a vésztartalékot hagyták a hajón, hogy jó pár napig még életben maradjunk. Az Erionból velünk tartott potyautas a kalózokkal tartott. Odaát, kapitányként köszöntötték és gratuláltak neki a remek munkához. A potyautas A kalózok kapitánya miután a hajójuk távolodni kezdett, bal mutatóujjával a főárbocra mutatott és abban a pillanatban egy hatalmas villám csapott ki az ujjából és hasította ketté az árbocot.

A matrózok sietve eloltották a keletkezett tüzet. Tehát a fiú, a kapitány, Boszorkánymester volt. Ezek szerint Ő állt minden szörnyűség hátterében. Bele sem merek gondolni mit művelt még a hajón, amire ez idáig nem derült fény. A hajó legénysége 12 fő és 2 fő utas.

Kapitányi bejegyzés: (110. nap) Az élelem és az ivóvíz is már fogytán van. Az emberek kezdik elveszíteni az eszüket. Lázadást rebesgetnek. Kétségbe vagyok esve, nem tudom, hogy mit tehetn...

Hajószakács bejegyzése: (110. nap) A kapitányt felmentettük a szolgálat alól, a 2 nemesféleséget pedig kivégeztük, amiért a hajóra hozták a rossz karmát. Az élelem még jó pár napig kitart. A hajó a főárboc nélkül csak sodródik.

Hajószakács bejegyzése: (125. nap) Szélcsend van. Már 5. napja meg sem mozdultunk és kezdtünk felkészülni, hogy mind itt fogunk pusztulni, amikor az ég kezdett beborulni és a hajó oldalát hullámok csapkodni. A hullámok egyre nagyobbak lettek, míg már akkorák voltak, hogy úgy dobálták a hajót, mintha csak egy fadarab lenne a viharos tengeren. A vihar olyan hamar abba is maradt, amilyen hamar keletkezett. Még sincs szerencsénk.

Hajószakács bejegyzése: (130. nap) Továbbra is szélcsend van, de a hajó, mégis megmozdult. Valamiféle áramlat kezdte magával sodorni. Ilyen erős áramlattal még sohasem találkoztunk. Árboc nélkül is csak úgy hasítjuk a vizet. Még is csak szerencsénk van.

Hajószakács bejegyzése: (135. nap) A pokolba! Még mindig száguldunk. Ilyen vonzása csak egy dolognak lehet. Reméltem, hogy életembe nem látok majd ilyet.

Zelasz a kosárból szárazföldet lát, de sajnos nem csak azt. Egy gigászi örvény. A sziget felett pedig hatalmas fekete és vörös felhő. Nagyon nem néz ki hívogatóan, de hát tartok tőle, hogy úgysem érünk partot.

Hajónapló utolsó bejegyzése! Túléltük! Igaz csak 5en. A hajót magával ragadta az őrvény és szétmorzsolta a zátonyon, majd darabjait magába nyelte. Mi a zátony szikláiba kapaszkodva, valahogy mégis ki tudtunk evickélni a partra. Antoh bocsásson meg nekünk.

Írta: Miracor

© 2020 Weronax Szerepjáték Klub - Minden jog fenntartva!